WELCOME TO OUR LOVELY BLOG, WHERE WE SHARE OUR FAVS WITH U....

Tuesday, November 29, 2011

                                      PRICE:RM25 INCLUDING POSTAGE

 Kahwin susah, tak kahwin pun susah. Dilemanya. Tak nak kahwin sebab rasa hati masih belum mahu kahwin. Tapi orang sekeliling dah sibuk tanya siapa pasangan. Bengangnya dunia seorang wanita bila dah cukup umur. Betulkah sekarang masanya yang sesuai untuk berkahwin? Betulkah sudah muncul calon yang telah dipasangkan sejak Luh Mahfuz? Betulkah pemilik tulang rusuk sudah menjelma? Cinta sangat kompleks. Cinta memang sukar dijangka. Maka sampai sekarang berat nak terima cinta. Tapi bila si dia berkata I love U, terus lari sebatu jauhnya. Bolehkah terima cinta dari seorang teman?

                                          PRICE:RM 26 INCLUDING POSTAGE
 Benarkah cinta mampu wujud di pertemuan pertama? Hareez Riffqal yang menganggap andaian itu hanya sebuah dongeng, mula merasakan kebenarannya setelah bertentang mata dengan Aira Hanna. Kehadiran gadis itu mula menerbitkan rasa aneh di jiwanya. Bagi Aira Hanna pula, kehadiran Hareez Riffqal perlu dielak. Dia tidak mahu melibatkan diri dengan lelaki kasanova itu. Kenyataannya, mampukah dia berterusan melarikan diri dan membohongi diri sendiri sedangkan kata hatinya semakin nyata? Mampukah cinta itu terus dipertahankan andai curiga yang menjadi racunnya?

                                          PRICE:RM 32 INCLUDING POSTAGE
Persengketaan yang terjadi sejak di bangku sekolah membuatkan Nur Iman Raizana melihat Arill Hasiff sebagai musuh utamanya. Ditakdirkan setelah bekerjaya mereka dipertemukan lagi di tempat kerja yang sama. Di sebalik persengketaan yang tercetus, hati Arill Hasiff sebenarnya mencintai Nur Iman Raizana dan cintanya disambut gadis itu. Namun, akibat hutang ayah tirinya, dalam rela dan paksa Nur Iman Raizana harus mengahwini Murad, lelaki yang terlibat dalam aktiviti pengedaran dadah. Dugaan demi dugaan dihadapi Nur Iman Raizana hingga kematian ibunya, Puan Raihana membuatkan dia hilang arah dan menderita. Mampukah kasih Arill Hasiff memulihkan Nur Iman Raizana untuk kembali di sisinya seperti dulu?

No comments:

Post a Comment